Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Prosimy o kliknięcie na interesujące Państwa pytanie:

  

 


 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteście Państwo zainteresowani tym produktem, prosimy o kontakt poprzez email: ttcl@ttcl.pl lub telefonicznie: +48413118888
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Państwa sprowadzić ten produkt - prosimy o kontakt drogą email: ttcl@ttcl.pl lub telefonicznie: +48413118888
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Państwa adres email będą przesyłane informacje o postępach w realizacji zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do własnego konta będą mieli Państwo dostęp do wszelkich informacji o bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długi jest czas oczekiwania na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo na adres email informację z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpocznie się proces jego realizacji. Na Państwa adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji zamówienia.  W przypadku wyboru płatności za pobraniem lub przelewem z odroczonym terminem płatności Państwa zamówienie zostaje automatycznie przyjęte do realizacji.

W przypadku przedpłaty zostanie wysłana Państwu faktura pro-froma drogą e-mailową, na podstawie której będą mogli Państwo dokonać przedpłaty na nasze konto.  Przystąpienie do realizacji zamówienia nastąpi po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. Aby przyśpieszyć realizację zamówienia prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres ttcl@ttcl.pl

Standardowe zamówienia realizowane są w ciągu 1 - 2 dni roboczych za wyjątkiem okresów świątecznych, kiedy to termin może nieznacznie ulec wydłużeniu. oraz zamówień specjalnych, np. pierwsze zatowarowanie sklepu, towar sprowadzany na życzenie klienta. 

Standardowy czas dostawy to 1 dzień roboczy od momentu uznania zamówienia jako zamknięte (przygotowane do wysyłki).

 

Termin otrzymania paczki = termin realizacji zamówienia + czas dostawy

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych towarów oraz wybranej formy płatności i własnych preferencji, można wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • odbiór osobisty po ówczesnym ustaleniu terminu i miejsca odbioru paczki.

 


 

Ile wynoszą koszty dostawy?

 

Koszt przesyłki do 28 kg na terenie RP wynosi 20 zł netto.  W przypadku większych zamówień o wartości ok. 2 000 zł netto koszty dostawy są do indywidualnych negocjacji.

Całkowity koszt dostawy zamówienia widoczny jest po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Państwa formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zostanie pokazana dokładną wartość do zapłaty. 

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe po wcześniejszym ustaleniu z właścicielem SKLEPU oraz przesłaniu odpowiednich dokumentów,
  • płatność za pobraniem,
  • przedpłata na konto po otrzymaniu faktury pro-forma.

 


 

Czy istniej możliwość odbioru własnego?

 

Oczywiście, można odebrać zamówienie osobiście po ówczesnym ustaleniu terminu i miejsca odbioru.  Przy odbiorze osobistym KLIENT nie ponosi dodatkowych kosztów dostawy.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego można dodawać produkty, nad którymi jeszcze się Państwo zastanawiają. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani KLIENCI.

Jeżeli wahają się Państwo, czy kupić dany produkt, należy się zalogować do serwisu dodać produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do serwisu w przechowalni znajdować się będą wszystkie wybrane przez Państwa produkty. W każdej chwili można do nich powrócić, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Jak otrzymać fakturę VAT?

 

Wszyscy KLIENCI sklepu ttcl.pl otrzymują elektroniczną fakturę VAT, która zostanie wysłana na adres podany przez KLIENTA podczas rejestracji w SKLEPIE. W trakcie składania zamówienia w formularzu z danymi należy wybrać opcję opcję „firma” i podać dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, należy zaznaczyć w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podać adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to najczęściej data wysyłki Państwa zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak można modyfikować zamówienie?

 

Zamówienia mogą być modyfikowane jedynie do momentu skompletowania ich zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), prosimy o jak najszybszy kontakt z biurem handlowym - najlepiej telefonicznie: +48 733 733 337 lub tel. +48 41 311 8888 ewentualnie poprzez e-mail: ttcl@ttcl.pl

 


 

Jak anulować błędne zamówienie?

 

Zamówienie może być anulowane jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt z biurem handlowym - najlepiej telefonicznie: +48 733 733 337 lub +48 41 311 88 88.

 


 

Gdzie jest przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email KLIENT otrzymuje numer listu przewozowego oraz link do strony, na której można na bieżąco śledzić położenie przesyłki. Link ten jest także widoczny w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

 

 

Co zrobić jeśli przesyłka jest uszkodzona?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy otworzenie paczki w obecności kuriera i jeśli jest taka potrzeba spisanie protokołu reklamacyjnego.  Następnie należy niezwłocznie skontaktować się z nami telefonicznie - +48 733 733 337 lub +48 41 311 88 88  lub poprzez e-mail ttcl@ttcl.pl  

 


 

Jak długie są terminy przydatności do spożycia?

 

Terminy przydatności do spożycia wszystkich naszych herbat smakowych to okres od 1 - 2 lat.  Herbaty naturalne natomiast (te bez dodatku owoców, ziół, kwiatów, aromatów itp.) mogą mieć termin przydatności do spożycia nawet do 5 lat.  Numer partii oraz informacja o terminie przydatności do spożycia znajduje się na każdym opakowaniu produktu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl