DOSTAWA I PŁANOŚCI


Sposoby płatności

Do Państwa wyboru pozostawiamy następujące formy płatności:
1. Przedpłata przelewem bankowym na nasze konto:

Nr rachunku bankowego: ING BANK ŚLĄSKI17 1050 1416 1000 0091 4015 4494

UWAGA: KLIENT dokonuje przedpłaty po złożeniu zamówienia i na podstawie dokumentu, który SPRZEDAWCA wysyła KLIENTOWI pocztą elektroniczną na wskazany przez niego adres e-mail. Przystąpienie do realizacja zamówienia następuje w ciągu 24 godzin od otrzymania potwierdzenia przelewu na adres ttcl@ttcl.pl i wpłynięcia środków na konto bankowe SPRZEDAWCY.


2. Płatność za pobraniem
Należność za przesyłkę jest pobierana przez pracownika firmy spedycyjnej DPD. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu drogą mailową złożenia zamówienia przez KLIENTA.


3. Przelewem z określonym terminem płatności
Opcja dostępna tylko dla stałych KLIENTÓW po uzgodnieniu terminów płatności z właścicielem sklepu i przesłaniu niezbędnych dokumentów:

- aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej,
- decyzja potwierdzająca nadanie numeru NIP,
- zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON,
- kopia dowodu osobistego potwierdzającego nr PESEL i adres zamieszkania.

Nr rachunku bankowego: ING BANK ŚLĄSKI17 1050 1416 1000 0091 4015 4494

UWAGA: w przypadku płatności przelewem z odroczonym terminem zapłaty, warunkiem przyjęcia kolejnego zamówienia do realizacji przez SPRZEDAWCĘ, jest brak zobowiązań finansowych KLIENTA wobec SPRZEDAWCY. Oznacza to, że w przypadku nieuregulowanych płatności kolejne zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji.

Dostawa i koszty transportu

1. Dostawy zamówionych towarów realizowane są na terenie całego kraju (Polska) za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD. KLIENT ma możliwość monitowania przesyłki na każdym etapie transportu za pośrednictwem serwisu www.dpd.com.pl

2. Dostawa do pozostałych krajów Unii Europejskiej odbywa się po uzgodnieniu kosztów transportu i formy dostawy ze SPRZEDAWCĄ oraz wpłynięciu środków za zamówiony towar i transport na rachunek bankowy SPRZEDAWCY.

3. Dostawa zamówionego towaru odbywa się w dni robocze, czyli od poniedziałku do piątku.

4. Istnieje możliwość odbioru towaru przez KLIENTA. Wówczas termin i miejsce odbioru ustalane są ze SPRZEDAWCĄ.

5. Tabela zawierająca formy dostawy oraz koszty transportu:

 

Sposób dostawy Waga paczki Koszt transportu
Firma spedycyjna DPD (teren RP) do 28kg 20.00zł netto
29 - 56 kg 40.00zł netto

 

Uwaga: Zamówienia powyżej 2 000 zł netto traktowane są indywidualnie. Wówczas koszt dostawy może podlegać indywidualnym negocjacjom. Warunkiem jest dokonanie przedpłaty na konto bankowe SPRZEDAWCY.

6. Orientacyjny czas od momentu złożenia zamówienia przez KLIENTA do momentu doręczenia wynosi 2 – 4 dni robocze. Nie jest to termin gwarantowany i może ulec zmianie . Szacowany czas dostawy dotyczy zamówień realizowanych na trenie RP.

7. SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane z winy firmy spedycyjnej.

Opakowania
1. Herbaty i kawy sprzedawane w SKLEPIE pakowane są w głównie w torby o gramaturze jednego kilograma, które w odpowiedni sposób zabezpieczają i chronią je przed wilgocią i utratą aromatu. Tak zapakowane herbaty i kawy umieszczane są w firmowym kartonie zbiorczym. Karton zaklejany jest przy wykorzystaniu taśm z nadrukiem firmowym. Dodatkowym zabezpieczeniem przed zniszczeniem jest plastikowa taśma opasająca.

2. Kartony powinny dotrzeć do KLIENTA w formie nienaruszonej. W przypadku zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń lub naruszenia taśm zabezpieczających karton przed otwarciem, KLIENT powinien otworzyć paczkę w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę, sprawdzić stan dostarczonych towarów i w razie konieczności spisać odpowiedni protokół reklamacyjny. O zaistniałym fakcie KLIENT powinien bezzwłocznie poinformować SPRZEDAWCĘ. Powyższe postępowanie jest niezbędne do uruchomienia procedury reklamacyjnej.

TTCL, Biuro handlowe: ul. Kolonia 31, Chałupki, 26-026 Morawica, tel/faks: +48 41 311 88 88, email: ttcl@ttcl.pl

Click Shop | Hosting home.pl