Regulamin

Regulamin

 

Regulamin Sklepu:

  1. Sprzedającym ze sklepu internetowego TTCL.PL jest firma TTCL Piotr Rudzki z siedzibą w Kielcach pod adresem TTCL Piotr Rudzki, ul. Karczówkowska 12/2, 25-019 Kielce.
  2. Adres do korespondencji: TTCL Piotr Rudzki, ul. Kolonia 31, 26-026 Chałupki lub adres e-mail: ttcl@ttcl.pl
  3. SKLEP prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu wyłącznie na rzecz podmiotów gospodarczych.
  4. Korzystanie z serwisu SKLEPU oznacza akceptację niniejszego Regulaminu i zasad zawartych w Polityce Prywatności.
  5. Kupujący to osoba fizyczna, prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonała rejestracji swojego zamówienia i dokonała określonej w cenniku opłaty, wyraziła zgodę w rozumieniu RODO na przetwarzanie jej danych osobowych zawartych w formularzu zamówieniowym w celach korzystania ze e-sklepu oraz dla celów marketingowych związanych z jego funkcjonowaniem i prowadzi działalność gospodarczą.

Sprzedający oświadcza, że prowadzi działalność z zachowaniem dobrych obyczajów i w sposób, który nie zniekształca lub może zniekształcić zachowanie rynkowe przed zawarciem umowy dotyczącej produktu, w trakcie jej zawierania lub po jej zawarciu.

 Zamówienia

  1. Koniecznym warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest zarejestrowanie się w SKLEPIE i podanie:
  • Danych KLIENTA - nazwa firmy, imię i nazwisko w przypadku działalności gospodarczej, NIP, REGON, adres (ulica, kod pocztowy, miasto)
  • adresu dostawy – jeśli inny, niż adres KLIENTA (nazwa firmy, imię i nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto)
  • oraz danych kontaktowych (numer telefonu, adres e-mail).
  1. W przypadku podania przez KLIENTA niepełnych lub błędnych danych - SPRZEDAWCA spróbuje skontaktować się z KLIENTEM w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. Jeśli kontakt nie będzie możliwy SPRZEDAWCA zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i usunięcia konta KLIENTA ze SKLEPU.
  2. Po zarejestrowaniu się w serwisie, KLIENT otrzymuje (na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail) e-mail aktywacyjny od SPRZEDAWCY wraz z linkiem, którego kliknięcie kończy procedurę rejestracyjną.
  3. Zmówienia przyjmowane są:

 - poprzez stronę www.ttcl.pl

 - poprzez e-mail: ttcl@ttcl.pl 

 - telefonicznie: kom. +48 733 733 337; tel. +48 41 311 88 88.

  1. Przyjęcie zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone KLIENTOWI drogą mailową, telefoniczną lub SMS.
  2. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem SPRZEDAWCA skontaktuje się z KLIENTEM, który podejmie decyzję o sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  3. Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i są to ceny brutto (zawierają podatek VAT).
  4. Minimalna wielkość zamówienia przyjmowanego do realizacji to jeden kilogram herbaty jednego rodzaju. Sprzedawca przystąpi do realizacji takiego zamówienia dopiero po otrzymaniu przedpłaty od Klienta.
  5. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów.
  6. Orientacyjny czas od momentu złożenia zamówienia przez KLIENTA do momentu doręczenia wynosi 7 dni ( zwykle 2 – 4 dni robocze). Szacowany czas dostawy dotyczy zamówień realizowanych na terenie RP.
  7. SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane z winy firmy spedycyjnej.

 Ochrona danych osobowych

  1. Wypełnienie formularza z danymi KLIENTA równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji oraz dla celów określonych Polityką Prywatności oraz udzielonymi zgodami z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w RODO.
  2. SPRZEDAWCA może uzależnić świadczenie swoich usług i korzystanie ze SKLEPU przez KLIENTA od uprzedniego potwierdzenia przez niego danych osobowych stosownymi dokumentami. W przypadku nie przedstawienia przez KLIENTA stosownych dokumentów bądź jeżeli dokumenty te będą budzić wątpliwość, SPRZEDAWCA może odmówić realizacji zamówienia.

Wysyłka i płatności

  1. Zamówienia realizowane są na terenie całego kraju oraz Unii Europejskiej. Zamówione towary dostarczane są do KLIENTA na terenie RP za pośrednictwem firmy spedycyjnej. Dostawa do pozostałych krajów Unii Europejskiej następuje po uzgodnieniu formy dostawy ze SPRZEDAWCĄ oraz zaksięgowaniu środków za zamówiony towar i transport na rachunku bankowym SPRZEDAWCY.
  2. Zakupione towary dostarczane są pod adres dostawy wskazany przez KLIENTA w formularzu zamówień.
  3. Istnieje możliwość odbioru towaru przez KLIENTA. Wówczas termin i miejsce odbioru ustalane są ze SPRZEDAWCĄ.
  4. SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane z winy firmy spedycyjnej.
  5. Koszt dostarczenia zamówionego towaru (koszt transportu) doliczany jest do zamówienia zgodnie z tabelą dostępną w dziale DOSTAWA I PŁATNOŚCI i pokrywany jest przez KLIENTA.
  6. Płatności można dokonywać:

  - w formie przedpłaty przelewem bankowym  – wówczas KLIENT, po złożeniu zamówienia oprócz potwierdzenia zamówienia otrzyma pocztą elektroniczną fakturę pro-forma, na podstawie której dokonuje płatności.  KLIENT przesyła potwierdzenie przelewu pocztą elektroniczną na adres ttcl@ttcl.pl Po jego otrzymaniu oraz po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym SPRZEDAWCY, towar zostanie wysłany KLIENTOWI za pośrednictwem firmy spedycyjnej.

Dane konta bankowego SPRZEDAWCY:

ING BANK ŚLĄSKI S.A.

PLN: PL 17 1050 1416 1000 0091 4015 4494

Transakcja potwierdzana jest przesłaną na adres e-mail KLIENTA, w formie elektronicznej, e- fakturą.

 Reklamacja i Zwroty

  1. W przypadku zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń lub naruszenia taśm zabezpieczających karton przed otwarciem, KLIENT powinien otworzyć paczkę w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę, sprawdzić stan dostarczonych towarów i w razie konieczności spisać odpowiedni protokół reklamacyjny. O zaistniałym fakcie KLIENT powinien bezzwłocznie poinformować SPRZEDAWCĘ. Powyższe postępowanie jest niezbędne do uruchomienia procedury reklamacyjnej.
  2. W przypadku otrzymania towaru wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem KLIENT powinien bezzwłocznie poinformować o tym fakcie SPRZEDAWCĘ.
  3. SPRZEDAWCA udzieli odpowiedzi na reklamację w ciągu 7 dni roboczych od momentu jej przyjęcia oraz powiadomi KLIENTA o sposobie dalszego postępowania.
  4. Nieznaczne różnice w kolorystyce produktów lub opakowań przedstawionych na zdjęciach zamieszczonych w serwisie i produktów oryginalnych wynikają z przyczyn technicznych i nie mogą być podstawą do reklamacji. SPRZEDAWCA ze swojej strony dołoży jednak wszelkich starań, by zdjęcia zamieszczane w jego SKLEPIE były jak najwyższej jakości.
  5. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt SPRZEDAWCY nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

  Inne informacje

  1. SPRZEDAWCA zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w ofercie SKLEPU oraz w Regulaminie bez wcześniejszego informowania. Dla KLIENTÓW obowiązuje wersja Regulaminu aktualna w dniu złożenia zamówienia.
  2. Wszystkie teksty, zdjęcia, nazwy własne oraz opisy produktów w SKLEPIE są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji na innych stronach internetowych bez zgody SPRZEDAWCY.
  3. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim dla Klientów mających siedzibę na terenie RP.  W przypadku podmiotów gospodarczych działających na terenie RP Sądem właściwym jest sąd z siedzibą w Kielcach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl