Reklamacje i zwroty

Reklamacja i Zwroty

1. W przypadku zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń lub naruszenia taśm zabezpieczających karton przed otwarciem, KLIENT powinien otworzyć paczkę w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę, sprawdzić stan dostarczonych towarów i w razie konieczności spisać odpowiedni protokół reklamacyjny.  O zaistniałym fakcie KLIENT powinien bezzwłocznie poinformować SPRZEDAWCĘ. Powyższe postępowanie jest niezbędne do uruchomienia procedury reklamacyjnej.

2. W przypadku otrzymania towaru wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem KLIENT powinien  bezzwłocznie poinformować o tym fakcie SPRZEDAWCĘ.

3. SPRZEDAWCA  udzieli odpowiedzi na reklamację w ciągu 7 dni roboczych od momentu jej przyjęcia oraz powiadomi KLIENTA o sposobie dalszego postępowania.

4. Nieznaczne różnice w kolorystyce produktów przedstawionych na zdjęciach zamieszczonych w serwisie i produktów oryginalnych wynikają z przyczyn technicznych i nie mogą być podstawą do reklamacji. SPRZEDAWCA ze swojej strony dołoży jednak wszelkich starań, by zdjęcia zamieszczane w jego SKLEPIE były jak najwyższej jakości.

5. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt SPRZEDAWCY nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl